Post by tafdeogamfeho on Feb 4, 2022 22:50:11 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Love Balls ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Love Balls IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodaa enemmän kultaa ▞▞▞
▞▞▞ Love Balls 2022 version ▞▞▞
Perkeleesti mainoksia
Kiva
Tämä on hyvä peli. Pidän ajatuksesta ja se on loistava ajan kulutukseen, sinun on todellakin mietittävä päästäksesi seuraavalle kierrokselle joillakin noista kierroksista. Olisin antanut sille 5 tähteä, mutta mainokset pilaavat sen! Olen valmis tekemään seuraavan kierroksen, sitten yhtäkkiä ilmestyy mainos, ja joskus kun yritän napsauttaa nurkassa olevaa X-merkkiä, pääsen Google Playhin lataamaan sovelluksen! Harmi, peli itsessään on loistava, mutta poistan mainosten syyn. 😠☹️
Pelaa Love Balls verkossa ilmaiseksi LittleGames-sivustolla. Love Balls-peliä voi pelata verkossa selaimessa ja mobiililaitteella ilmaiseksi.
LoL😲
Peli itsessään on hyvä... Pidin siitä todella, ja se oli todella söpö. Ongelmana on, että se lähettää sinulle roskapostia mainoksilla 30 sekunnin välein
Tämä peli on ihastuttava ja hauska, mutta mainosten määrä on naurettava. Selvisin noin neljä kierrosta ja 10 mainosta ja sanoin, että se riittää.
Suosituimmat pelit - Microsoft Store
Edellisestä päivityksestä lähtien en voi suorittaa päivittäistä haastettani. sanoo internetyhteys katkennut, hauska kun minulla on täysi palvelu
Love Balls እንቆቅልሽ kshl
Ei niin mukavaa
Se on hauskaa, mutta se käyttää naurettavan paljon akkuvirtaa... menetin 30 % kahdessa tunnissa puhelimen ollessa kytkettynä
rakastan peliä suunnattomasti. uudet tasot vievät 5 kuukautta tai enemmän. sähköpostilla useita kertoja ilman vastausta. tyytyväinen peliin, en tyytyväinen luojiin eikä "asiakaspalvelua" ole ollenkaan. ** päivitys 1.1.2020 Odotan edelleen .... On kulunut vähintään 6 kuukautta ilman uusia tasoja. Super kyllästynyt siihen. Palkkaa lisää ihmisiä tai jotain.
paras peli koskaan. pelatkaa ihmeessä!!!!
Wype APK download - Free app for Android [SAFE] - apktoVi ...
Liikaa mainoksia ja välillä raivostuttava
Nyt on aivan liikaa mainoksia. Ymmärrän, että on mainoksia, mutta tämä peli menee todella yli laidan.
Laittakaa siks aikaa netti pois ku pelaatte ja muute ihan ok peli
Cooking Sizzle: Master Chef Simulacijske igre rfrk
hyvä peli, mutta erittäin huonokuntoinen. moniin mainoksiin, eikä enää niin hauskaa
Unblock Love Balls : Push Box App Storessa - Apple
Love Balls እንቆቅልሽ kshl
Yhteensopiva ilmaisen Satisfyer-sovelluksen kanssa - saatavana iOS: lle ja Androidille; Vedenpitävän (IPX7) pinnan ansiosta tätä lelua voidaan käyttää
Love Balls እንቆቅልሽ kshl
lataa Art Ball 3D apk viimeisin versio julkaisijalta Alictus - nopein - ilmainen ... Älypelit. Päivittää : December 10, 2021. Vaatimuksista : Android 5.0+.
Se on hauskaa ja pidän todella tästä pelistä, mutta monissa mainoksissa on WAAAAYY
ihan kiva
Nautti itse pelistä. Liikaa mainoksia minun makuuni.
I Love Bouncing Balls - nidottu, Englanti, 2012 - Adlibris
Vihaan tätä peliä. Se on niin epäreilua. Melkein voitin tason ja vedin viivan täydellisesti ja käytin vihjettä, mutta se ei silti selvinnyt
Love Balls እንቆቅልሽ kshl
Olen lukenut paljon 1 tähden arvosteluja ja olen samaa mieltä heidän kanssaan. Jokaisella tasolla, jota pelaan, saan f--king-mainoksen, se alkaa muiden sovellusten mainonnasta treffimainoksiin. Se on todella ärsyttävää ja joskus vihaan sitä. Asensin sovelluksen uudelleen, jos vähentäisit mainoksia. Kiitos
Minusta se on hauskaa ja hauskaa ja hauskaa ja hauskaa ja hauskaa, helppoa, jännittävää, mielenkiintoista, inspiroivaa, mutta sinun täytyy tehdä aivosi. 🤗🙂😁😅🥰
Todennäköisesti yksi parhaista peleistä verkossa, mutta joudun poistamaan, mainokset jokaisen tason jälkeen mainoksia aina, kun yrität tasoa uudelleen. Mainokset arverts mainokset. Enemmän aikaa mainosten katseluun kuin varsinaiseen peliin. Säälimättömät mainokset. Olisi antanut 5 tähteä, mutta mainokset ovat järkyttäviä. Ladattu uudelleen muutaman kuukauden kuluttua, mikään ei ole muuttunut, mutta järkyttävät mainokset. korjaa yhdeksi parhaista peleistä. Todellinen pettymys sinusta. Älä tuhlaa aikaasi
rakastan tätä peliä, mutta mainoksia on aivan liikaa. kirjaimellisesti yhden kahden tai kolmen näytön jälkeen. rehellisesti sanottuna enemmän mainoksia kuin missään muussa pelissä, jota olen koskaan pelannut.
Love Balls እንቆቅልሽ kshl
miksi kestää niin kauan ennen kuin uudet tasot ovat saatavilla? Odotanko nyt kuukausia? oletko suorittanut kaikki tasot? se on erittäin mukava peli, mutta en vain voi odottaa ikuisesti uusia tasoja? neuvokaa terveisin, Kevin
huom
Rakastan tätä peliä. Se on niin söpö, mutta juuri siksi haluan saada enemmän haastetta, ettet pelaisi pidempään, jos se olisi vaikeampaa.
Mun mieltätää on tosi hyvä peli. 😊
Jotkut levelit on vähän vaikeita siksi 2 tähden pois